Tuesday, July 28, 2009

Pentru ca merit

Hobby-ul oficial: fumatul. Si fumez si cu mai multa pofta in State spre disperarea tuturor care imi prezic o retragere rapida din viata. Adica o sa mor de la tigari si nu de la idiotul care a busit taxiul de a trebuit sa fiu recuperat prin fereastra.
Avem un fel foarte bizar de ne comporta cu fumatorii cu toate ca ultima oara cand am verificat pachetul nu era trecuta nici lepra si nici sifilisul pe el.

Eram in Time Square. Ploaie torentiala. Ma ascund sub acoperisul de la Sephora si imi aprind o tigare. "Tzzzz"-se aude din stanga. ma intorc si o intreb pe babeta daca are ceva intre masele. Nici nu apuca sa raspunda ca o negresa imi spune joviala "o sa mori tanar". "Cam greu" ii raspund cu un zambet luminos d-nei cu bluza perfect multata de la ploaie pe niste sani lasati pana la buric. "Am 78 de ani".

No comments:

Post a Comment