Tuesday, October 13, 2009

O-la-la, c'est Pythia!

Trebuie sa ma laud: in ultimul timp am batut-o pe Tanti Pythia la previziuni. De dimineata i-am aruncat din mers unui prieten :"o sa cada guvernul". Si chiar a picat. A facut Poc. Pic de Boc dupa ce faci Poc, nu?
Ieri l-am sfatuit pe tatal meu sa mai cumpere niste euro pentru pusculita dedicata apocalipsei financiare. Si nu a facut-o pentru ca harta astrala nu era favorabila.
Iar euro a sarit la un sanatos 4.3.
Duminica i-am explicat vecinei de la parter ca vad niste probleme grave in viitorul ei apropiat (ma gandeam ca o sa ii arunc ceva in cap de pe balcon). Dar, pana sa fac eu miscarea, alti vecini au dat-o in judecata. Se pune? Se pune.
Pe Tim, cainele meu schizofrenic, l-am rugat de cateva zile sa nu imi mai fure chilotii pentru ca o sa ii pun un pampers si o sa il scot la plimbare. Si nu m-a ascultat iar prietena lui, sara, l-a muscat atat de tare de coaie ca acum se plimba cu un bandaj care seamana izbitor cu un...pampers.

1 comment:

  1. :)))))) si al tau fura chilotii? Am crezut ca numai al meu e dement pe linia asta :))

    ReplyDelete