Monday, September 14, 2009

Scandalul nostru cel de toate zilele

Inca de la prima ora a diminetii televizorul imi urla cu disperare toate mizeriile adunate in ultimele 24 de ore. In taxi soferul tipa la dragii lui colegi de trafic, iar eu urlu, via telefon, la dragele mele asistente. La birou secretara urla si ea la fax, colegii striga nervosi intre ei, pe email incep sa curga alte scandaluri. La masa de pranz bucatarul se injura cu chelnarul, chelnarul injura bacsisul pe care il lasi, taximetristul te trimite pe tine , printre dinti, undeva pentru nenorocirile semnate de dragul nostru primar. Toata lumea doar tipa, urla si scandeaza. Si este doar joi ... Seara, mare prezentare de moda. "Am auzit ca ala ma injura". "Mi-a spus ca o sa declanseze un scandal monstru!" Acelasi subiect dar disecat si discutat pe un ton mult mai jos, relaxat ... Si ca seara sa fie completa, cainele meu ma intampina acasa urland la luna si la vecini.

Un sondaj dat publicitatii ne plaseaza, ca tara, pe pozitia a 3-a, in top-ul celor mai stresante locuri din lume. Cel putin in Bucuresti s-a adunat atata ura si
frustare, atata mizerie si autosuficienta incat inca ma mir ca lucrurile nu au sarit complet in aer. In fata acestui val fara precedent nu mai functioneaza nici mini-vacantele in care incerci sa te izolezi complet, si nici macar o tona de Magne B6. Iar scandalul nu o sa se stinga foarte curand pentru ca am observat ca ne place ...

No comments:

Post a Comment